Hoe werkt het?
Je bent zzp'er geworden, proficiat je bent ondernemer voor de belastingdienst.
Het ondernemerschap betekend ook dat je een administratie bij moet houden. Dit is een registratie van je zakelijke inkomsten, je uitgaven, je bezittingen en je schulden.
Wij helpen je om de administratie op orde te houden zodat jij kunt doen waar je goed in bent, zorgen voor anderen.
De meeste zzp'ers zijn BTW plichtig. Dit betekend dat je op de factuur naar je klant apart de btw op je factuur zet. Dit betekend ook dat je de btw op de kosten terug krijgt van de belastingdienst.
Om jouw administratie tip top in orde te houden, mail je elke drie maanden je verkoopfacturen, je kosten facturen en het bankafschrift van je zakelijke bankrekening naar administratie@gere-geld.nl.
In januari krijg je een mail met enkele vragen voor de aangifte inkomstenbelasting. Je krijgt in februari/maart/april je jaarrekening met een samenstelverklaring van het administratiekantoor. Op basis van de jaarrekening wordt je ondernemersaangifte voor de inkomstenbelasting voor je gedaan.
Als je vragen hebt, of uitleg wil over de jaarrekening of de belastingaangifte, dan kun je die, zonder extra kosten, gewoon aan ons stellen.
Wij zijn er om voor jouw administratie te zorgen!
Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.